Inquiry? or whats app me at 0129405388

Name:
Email Address:
MOBILE NUMBER
SERVICES
DATE
TIME
OTHER QUESTION

Click here to create your own form.

Monday, January 25, 2010

Makeup Class 1st Batch 23rd Jan 10

me n my student


sume org ada partner dia yer

halfway

betul2 kan....

gojes

my model....thanks alin

focus..heheee


done

practical tyme

sue n kak zara
ell and sarah



elle and liza





liza n model alin






tq kepade sume sbb trust feen..alhmdlah sume puas hati n touch drg pon superb evendo ada yang zero about makeup!i will update more later...keep on following my blog..luv u guys...

makeup class utk feb telah di buke..feen open utk 6 pax sahaje ye..call me @ 017 3905266 for more info..thanks

2 comments:

  1. i tink ur 1st claz was a success..hehe..
    congratz!

    ReplyDelete
  2. proud of you sayang!!!
    congrats!
    keep it up!!!
    ^^

    ReplyDelete